טורט קצפת וניל ג'לי פירות נוסטלגית.


 
עוגת טורט עם ג'לי פירות וקצפת. נוסטלגית. היא קלת הכנה ומרעננת. ומתאימה לאירוח ולמשפחה.;
החומרים לעוגה. בקוטר 26. ס"מ.
1 קופסאת קוקטייל שימורי פירות.מסוננים (להשאיר חצי כוס 3/4 כוס מהסירופ להרטבת העוגה).
1 קופסאת אבקת ג'לי בטעם משמש.
1  מיכל שמנת מתוקה להקצפה.
1 כוס חלב.
1  קופסאת אבקת אינסטנט פודינג וניל.
לעוגה;
5 ביצים שלמות.
150 גרם סוכר.
150 גרם קמח.
2 כפות שמן.
  גרידה  מחצי קליפת לימון.
אופן ההכנה.
לשים  בקערת המקסר את הביצים השלמות והסוכר. ולערבל כ-7 דקות לערך על מהירות גבוה עד אשר העיסה תפוחה ובהירה. להוריד מהירות
ולהוסיף את השמן בזילוף.
להוריד מן המקסר להוסיף את קליפת הלימון. ואת הקמח בעטיפה.
לשפוך את העיסה לרינג בקוטר 26 ס"מ. ולאפות בתנור שחומם מראש לחום בינוני. בין 25-30 דקות לערך. ולקרר.
לקצפת וניל.
להקציף את כל חומרי הקרם ביחד לקרם יציב.
להרכבת העוגה;
להרטיב את העוגה עם סירופ הפירות.
למרוח את הקרם על העוגה וליישר.
לפזר מעל הקרם את שימורי הפירות המסוננים.
לבשל את הג'לי לפי הוראות היצרן שעל האריזה. ולמרוח את הג'לי. על העוגה בעזרת מברשת אפיה.
להכניס למקרר לייצוב הג'לי. -ולאחר מכן לכסות בניילון נצמד למשך כ-שעתיים. עד שהעוגה תתיצב.
זהו להגיש ולהנות.

תגובות